זקוקים לשירות של הובלת משרדים בשרון ? חברת רוזנברג מוברס כאן בשבילכם! רוזנברג מוברס היא חברת הובלות בעלת ניסיון רב וותק של שנים בענף ההובלות.
אנו מספקים שירותי הובלות שונים באזור השרון, לרבות הובלת משרדים ועסקים ומעניקים לכל לקוחותינו העסקיים והפרטיים כאחד, שירות מקצועי, אחראי ויעיל. יוצא לנו לבצע הובלות משרדים בערים בהם יש אזורי תעשייה והייטק כמו הרצליה פיתוח, א.ת רעננה, אזור ההייטק ברעננה מרכז וברעננה צפון, א.ת כפר סבא, קריית התעשייה בפולג, נתניה, א.ת הוד השרון וכן הלאה.
כל הובלה היא פרויקט שלם. גם כאשר אתם מתוכננים לעבור למשרד חדש או מעבירים את העסק למיקום אחר, עדיין מדובר בתהליך שמצריך התארגנות, הכנה והשקעה. נוכל לסייע לכם עם כל הסידורים והארגונים ברמת האריזה,, אחסון זמני לתכולה ושירות פירוק והרכבה במידת הצורך, כך שתוכלו לבצע את המעבר בנוחות מרבית. אנו בחברת רוזנברג מוברס נמצאים כאן עבורכם, נשמח לסייע במה שאנו מתמחים בו – ביצוע הובלות באופן מקצועי ועל הצד הטוב ביותר.
לקבלת הצעת מחיר על שירות הובלות משרדים בשרון – לחצו כאן
הובלת משרדים בשרון – טיפים להובלת משרד
כחברת הובלות מנוסה באזור השרון ובמרכז, המציעה בין היתר שירות הובלת משרדים בשרון אנחנו מודעים לכלל המנחה והחושב שתמיד חוזר על עצמו מפי הלקוחות העסקיים שלנו: הזמן של כולנו יקר, זמן שווה כסף. ולכן אספנו מספר טיפים לכם, לקוחות עסקיים, בעלי המשרדים, שיעזרו לכם לצלוח את מעבר המשרד במהירות ועם כמה שפחות שעות השבתה לעסק.
1. טיפ ראשון שלנו למשרדים שעומדים לפני מעבר, תכננו מראש את ההתארגנות והאריזה לקראת יום ההובלה לפרטי פרטים. ערכו רשימת מלאי של כל התכולה והציוד שצריך לארוז. מה שאינכם מתכוונים לקחת עמכם למשרד החדש – השאירו מאחור ודאגו לפנות מבעוד מועד. גם את האריזה חלקו לחלקים. בין אם המשרד שלכם לא גדול ועמוס במיוחד, ובין אם מדובר במשרד גדול ובו עובדים רבים, וציוד רב, תכנון ההתארגנות מראש ישנה את פני התמונה.
2. תכננו לפרטי פרטים בדקדוק גם את עבודת הפריקה וההתמקמות במשרד החדש. כמו בהתארגנות המקדימה, כך גם לאחר שמסתיימת ההובלה. בין לבין, אנו בחברת רוזנברג מוברס נדאג להוביל את המשרד שלכם במהירות וביעילות, ללא בעיות ועיכובים. כך שכל מה שיישאר לכם לעשות, הוא להכין את עצמכם להובלה ולארגון של התכולה לאחריה. גם כאן נוכל לבוא לעזר עם שירות האריזה המקצועית שלנו ושירות פירוק והרכבה לריהוט לפי צורכיכם.
3. החליטו על אריזה ופריקה של כל אזור במשרד בנפרד. אם לא תעבדו מסודר, מהר מאוד תלכו לאיבוד. אי אפשר באמת להשתלט על הכל בבת אחת. כאשר מחלקים את העבודה לחלקים, הסיכוי שתתחילו אזור מסוים ותסיימו אותו בפרק הזמן שהקצבתם לעצמכם הוא גבוה יותר.
4. האצילו סמכויות. נכון, המשרד הוא שלכם, זה העסק שלכם, אבל אם אתם רוצים מעבר קל, מהיר ויעיל, תצטרכו לחלק משימות בצורה חכמה ונבונה. אם כל אחד ידע מה תפקידו בכוח, העבודה תתבצע טוב יותר ומהר יותר.
5. היעזרו בשירותים הנלווים – אם לקוחות פרטיים עושים זאת, עבור לקוחות עסקיים ודאי שהשירותים הנלווים שלנו הם כדאיים ומומלצים. אחסון תכולה וציוד לתקופה קצרה או ארוכה לפני ואחרי המעבר, שירות פירוק והרכבה לריהוט וכן שירות אריזה מקצועית, יזרזו תהליכים ויעזרו לכם לסיים עם המעבר וכל הבלגן שכרוך בו, חבל לבזבז זמן על הדברים הללו כשיש מקצוענים שמתמחים בעבודה – רוזנברג מוברס מבטיחה לכם הובלה קלה ומהירה, צוות מקצועי ומיומן, וסיוע בכל הנדרש במעבר.
הובלות משרדים בשרון עושים רק עם רוזנברג מוברס!